Hvorfor velge oss?

Hvorfor velge oss: Best på renhold. Renhold utført med rette metoder og av engasjerte servicemedarbeidere gir best resultat.

Få tilbud på renholdstjenester


    Opplev gleden av rene lokaler

    Hvorfor velge oss? Fordi renhold utført med rette metoder og av engasjerte servicemedarbeidere gir best resultat. Ingenting er som følelsen av et nyvasket lokale og den følelsen ønsker vi å gi våre kunder hver gang. Velger du oss gjør du også en miljøvennlig innsats for din bedrift. Anker Renhold er et Svanemerket rengjøringsbyrå og leverer svanemerket renhold i alle våre leveranser.

    Faglig kompetanse sikres gjennom tett oppfølging og Anker Akademiet - et modulbasert læringssystem for alle våre ansatte

    Hvordan lærer vi opp medarbeiderne våre?

    Når det kommer til opplæring, har vi et eget Grunnkurs renhold utviklet i samarbeid med vår faglige partner. Gjennom samarbeid med flere av partnerne våre, sikrer vi at servicemedarbeidere og driftsledere tilegner seg og videreutvikler kompetanse som gjør at de alltid er oppdatert på nye metoder.

    I Anker Renhold har vi et sterkt sosialt engasjement, og vi samarbeider med Briga AS om å gi og styrke språkkompetansen til våre ansatte. Briga kartlegger språkferdighetene til den enkelte, og gir deretter nivåbasert undervisning.

    Kurset går over 130 timer, og lærer den ansatte grunnleggende begreper og relevant renholds terminologi som er av stor verdi for den videre arbeidshverdagen. Store deler av kurset er viet til opparbeidelse grunnleggende lese-, skrive- og regneferdigheter. Norskkurset er et samarbeid mellom Anker Renhold AS, Briga AS og Kompetanse Norge.

    Renhold med rette metoder

    Selv om arbeidshverdagen til våre dyktige servicemedarbeidere har endret seg siden oppstarten i 1970, har fokuset vårt alltid vært det samme: Å levere renholdstjenester av høy kvalitet. Som rengjøringsbyrå har vi vært i bransjen helt siden langkost og bøtte var den foretrukne metoden, og frem til utviklingen av dagens moderne metoder. 

    Det kan være lett å tenke at et hvilket som helst rengjøringsbyrå kan utføre arbeidet du ønsker for din bedrift eller som privatperson. Selv om det finnes alternativer der ute, kan metodene de aktuelle rengjøringsbyråene bruker, samt kvaliteten på opplæringen av medarbeiderne, være svært sprikende. På disse områdene ligger imidlertid vi i Anker Renhold helt i front.

    Vi tilbyr blant annet byggvask, vindusvask, fasadevask og tepperens i Oslo og Akershus til en god pris. Enten du har behov for flyttevask i Drammen, Bærum, Asker eller på Grünerløkka, er vi beredt til å hjelpe deg.

     

    Hva er renhold?

    Renhold er summen av alle oppgaver som er nødvendig å uføre for å holde et område rent. Slik er det definert i renholdsteknisk ordliste (Norsk Renholdsteknisk Forening 2003).
    Renhold har stor innvirkning på omgivelsene våre. Riktig utført renhold bidrar til et godt arbeidsmiljø og innemiljø, og virker forebyggende i forhold til sykdommer og spredning av smitte. Arbeidstilsynet definerer renhold som forebyggende helsearbeid med direkte betydning for helsen. Uten renhold kan ikke samfunnet fungere.
    Oppfølging av renholdet - digitalt kundeforhold i vår driftsløsning M_Solution

    Riktig oppfølging og rask dialog – Anker Renhold samler leveransen i en plattform. Kontinuerlig dialog mellom alle parter, dokumentasjon, kort responstid på akutt renhold og bestillinger.

    Oppfølging av arbeidet

    Som rengjøringsbyrå gjennomfører vi faste besøkskontroller hos kunder, og skriver kvalitets- og servicerapporter på stedet. Den digitale driftsløsningen M_Solution gir deg som kunde umiddelbar tilgang til rapporten på e-post, i tillegg til at den arkiveres i vårt kundebaserte skysystem. 

    Ved hjelp av RIFD-brikker kan vi opprette sjekkpunkter for servicemedarbeideren på arbeidsstedet. Brikken scannes av medarbeideren, som fyller ut og registrerer, eller åpner, sjekklisten. Sjekklisten kan blant annet inneholde starttidspunkt for de aktuelle oppgavene og dokumentasjon på utført renhold. 

    Vi legger stor vekt på å ha kort responstid, og skulle avvik oppstå vil servicemedarbeider få beskjed i applikasjonen for å utføre nødvendige tiltak. Driftsleder vil deretter sende en motrapport og lukke avviket. Dette gjør oss fleksible for å komme med ønsker på kort varsel. 

    Ved at alle avvik og henvendelser lagres i M_Solution, kan vi si at våre kunder får renhold med dokumentert kvalitet.

    Les mer om vår digitale driftsløsning M_Solution

    Våre renholdere dokumenterer tilstedeværelse på arbeidet i sin mobilapp. Vi oppretter sjekkpunkter med hjelp av Geofence og RFID-brikker
    Oppfølging av renholdet - digitalt kundeforhold i vår driftsløsning M_Solution

    M_SOLUTION benyttes av kunde, ansvarlig driftsleder og servicemedarbeider i felt.

    Områder vi leverer renholdstjenester

    Anker Renhold leverer tjenester til bedrifter i Oslo, Akershus, Østfold og Innlandet.

    Vi utviser vårt samfunnsengasjement og det å være en del av et fellesskap. Derfor er vi stolt sponsor av Lillestrøm Sportsklubb og Vålerenga Ishockey på elite nivå. Anker Renhold ønsker også å vie sin del av engasjementet til barn og unge i aktivitet, derfor er vi også tydelig tilstede i lokal idretten og er hovedpartner til Frogner IL og Sørumsand Idrettsforening.

    Hvorfor velge oss?

    I Anker Renhold kan vi skilte med rask responstid og gode tekniske løsninger som gjør det enkelt for deg som kunde å følge opp det utførte arbeidet. For flere av våre tjenester tilbyr vi også en Årsavtale, det vil si at vi kombinerer Daglig renhold med vedlikeholdsoppgaver som ditt bygg har behov for gjennom året. På den måten får du en total leveranse og kan forholde deg til kun en leverandør.

    Vi har vært med hele veien fra mopp og bøtte til utviklingen av dagens moderne metoder, og kjenner renholdsbransjen i Oslo og omegn bedre enn de fleste. Renhold fra oss utføres til konkurransedyktige priser, og vi er fleksible med å etterkomme eventuelle ønsker du som kunde måtte ha.

    Velger du våre tjenester kan du gå en renere og bedre hverdag i møte, med visshet om at du velger en bedrift med fokus på kvalitet, mennesker og miljø.

    Våre sertifiseringer og godkjenninger

    Ofte stilte spørsmål

    Har du behov for hjelp til kjøp av renhold? Vi er selvfølgelig klar til å hjelpe deg. Spør stort, spør smått og spør heller en gang for mye. Det skal være trygt å velge oss.

    Kom i kontakt med en av våre fageksperter alle dager fra kl. 8-16
    på mail eller telefon.

    firmapost@anker-renhold.no

    23 14 16 80

    Koster befaringen penger?

    Anker Renhold utfører alltid befaring kostnadsfritt. Vi kommer med som regel 1-2 personer avhengig av omfang for å kartlegge deres behov for renholdstjenester.

    Er dere en godkjent renholdsbedrift?

    Anker Renhold er en Offentlig godkjent renholdsbedrift, dette har vi vært siden ordningen trådte i kraft. Vi sender årlig melding til Arbeidstilsynet. Vi er også en tariffbundet bedrift organisert i Virke og følger tariffavtalen Overenskomst for Renhold NAF.

    Les mer: https://www.virke.no/tariff-og-lonn/finn-tariffavtale/overenskomst-for-renhold-naf/

    Hvordan signeres tilbud og kontrakt?

    Vi bruker digital signering med BankID, både for bedrift og privat segmentet. Tilbudet sendes til deg elektronisk etter befaring med våre eksperter. Begge parter legitimerer seg og mottar komplett signert eksemplar av kontrakten.

    Hvordan sier jeg opp tjenesten?

    Oppsigelse av tjenesten sendes skriftlig til firmapost@anker-renhold.no. Oppsigelsestiden fremkommer i kontrakten din. Du mottar bekreftelse på mottatt oppsigelse fra oss med dato for siste renholdsdag.

    Er renholdet miljøvennlig?

    Ja. Anker Renhold leverer utelukkende Svanemerket renhold og tjenester med miljøet i fokus. Det stilles svært strenge krav til oss som leverandør for å kunne opprettholde våre miljø godkjenninger.

    Back To Top