M_Solution er vår digitale driftsløsning
Anker Renhold samler leveransen i en plattform. Kontinuerlig dialog mellom alle parter, dokumentasjon, kort responstid på akutt renhold og bestillinger.
Avvik og annen informasjon kommer til alle involverte parter samtidig.

Slik kommer du i gang
Fyll inn brukernavn og passord. Dette får du av din leder.
Alle ansatte i Anker Renhold skal benytte dette verktøyet.
Løsningen rulles ut fortløpende.
Nå kan du glede deg over en enklere hverdag!
Digitale timelister, bemanningsplan og oversikt over ditt arbeid rett i mobilen. Start og stopp arbeidsdagen på lokasjon sikrer tilstedeværelse og at rutinene overholdes.
M_Solution, vår digitale driftsløsning
Anker Renhold planlegger alle leveranser, hos alle kunder, i M_Solution. Planleggingen skal kvalitetssikre at alle kontrakter oppfylles og at alle leveranser, enten det er daglige eller 2 ganger pr år, utføres og arkiveres i M_Solution som avtalt med kunden, til rett tid og til avtalt kvalitet.
Planleggingen inkluderer også bemanning av alle oppdrag i en Operativ plan samt en Fast plan med repeterende oppdrag og oppgaver. Våre ansatte har tilgang til alle sine oppgaver via hybrid applikasjonen av M_Solution på mobil, nettbrett eller PC. I M_Solution har man tilgang på personlige arbeidslister, timegrunnlag for lønn, samt mulighet for å varsle nærmeste leder om avvik og endringer.
Løsningen og plattformen ble innført hos oss i 2016 og blir gradvis utvidet og tatt i bruk på flere områder i bedriften. Bl.a. kvalitetskontroller, vernerunder, kundebesøk og bestillinger er områder hvor digital registrering via M_Solution skal forenkle og kvalitetssikre arbeidet vi leverer.
Har du og din bedrift behov for renhold? Vi leverer renhold med dokumentert kvalitet og har gode referanser – med kundeforhold som strekker seg over 29 år tilbake i tid.
Kundeweb i M_Solution, slik at kontaktperson(er), kontrakts ansvarlig og ansvarlige personer på hver lokasjon får egen innlogging.
Les mer: «Anker Renhold velger M_Solution»