Om oss

Barcode-oslo-i-fokus--ikoniske-bygg

Vi er et privateid selskap etablert i 1970, og leverer nå våre servicetjenester til bedrifter i hele Oslo, Akershus og Østfold regionen.

Om oss og vår 48 år lange historie gjør at vi idag er stolte av arbeidet vi har gjort og skal levere i fremtiden.

Fornøyde kunder har resultert i stadig flere fornøyde medarbeidere, og vi er i dag en seriøs og godt etablert renholdsbedrift med 150+ ansatte. I administrasjonen er vi 10 personer, med ulik kompetanse innenfor faget.

I tillegg til renhold og periodisk renhold, utfører vi en rekke tjenester som oppretting og behandling av gulv, byggvask, vinduspuss og hovedrengjøring.

Vi leverer renhold service og tjenester av høy kvalitet. Hensyn til miljø og mennesker skal gå igjen i vår driftsmodell og virksomhet. Blant annet gjennom våre miljø merkinger som Svanemerket, Miljøfyrtårnet
og ISO 9001:2015 sertifiseringen vår ønsker vi å fremme god etikk og rutiner for forsvarlig drift og det grønne skiftet.

Vi har en profesjonell tilnærming i alle ledd og våre ansatte bærer uniform med synlig logo og bærer HMS-kort for identifisering.

Vi er en Offentlig godkjent renholdsbedrift. Alle våre ansatte har HMS-kort, gyldig arbeids- og oppholdstillatelse, arbeidskontrakt med konkurransedyktige betingelser og grunnkurs renhold.

Hvorfor velge oss

  • Innovative løsninger
  • Kundeforhold med elektronisk avvikshåndtering
  • Dyktige servicemedarbeidere
  • God oppfølging

Anker Rengjøring blir Anker Renhold -
og selskapet utvikler seg for fremtiden

  • Etablert i 1970
    Anker Rengjøring og Liftutleie etableres av Asbjørn Bingen.
  • Rendyrket i 1994
    Liftparken selges til Stavdal. Anker Renhold AS stiftes av nåværende Daglig leder, Arild Bingen.
  • Miljøsertifiseringer
    Anker Renhold har lenge tatt miljøet på alvor. Derfor er vi Miljøfyrtårn, Grønt Punkt kontrollmedlem og en Svanemerket renholdsbedrift.
    Vi kompenserer også for våre utslipp.
  • Digitalisering 2016
    Vi startet arbeidet med å gjøre driften digitalisert. M_Solution benyttes idag til bemanning og drift, lønn til servicemedarbeidere og kvalitetsoppfølging ute i felt.
  • Omsetning i 2017 ca. 55 mnok
  • Digitalisering 2017/18
    Alle kunder og servicemedarbeidere implementeres i M_Solution. Systemet rulles ut. Superoffice implementeres som salgsverktøy og crm system.
  • Vi flytter
    Anker Renhold flytter hovedkontoret fra Oslo til Industriveien 14, 2020 Skedsmokorset.
  • ISO Sertifisering 2018
    Anker Renhold er ISO 9001:2015 sertifisert pr. 19/09-2018.