God oppfølging
God oppfølging og kommunikasjon med din faste kontaktperson, sikrer en god kundereise som varer over tid. Bli kunde hos Anker Renhold i dag!
Svanemerket renhold, start tilbudsprosessen
Fast kontaktperson
Som kunde hos Anker Renhold har du én fast kontaktperson du forholder deg til. Det er våre avdelingsledere, som er knutepunktet mellom kunde, servicemedarbeidere og ledelsen.
God oppfølging
Vi har fremoverlente avdelingsledere som samarbeider med deg som kunde, mot den beste kundereisen du har hatt.
Våre driftsledere har færre kunder enn mange av våre konkurrenter, noe som gjenspeiles i den gode oppfølgingen og kommunikasjonen du vil oppleve med oss.
Administrering av ditt renhold
I vår elektroniske driftsløsning kan du administrere ditt renhold, bestille hasteoppdrag eller planlagte vedlikeholdsoppgaver, gi tilbakemeldinger til oss og utførende servicemedarbeider og enkelt få tak i din kontaktperson.
Vi tar raskt tak i problemer og utfordringer. Våre kunder kan logge seg inn både på pc og mobil, slik at rapportering videre til oss skjer hurtig og smidig.
Tilstedeværelse og logging skjer via geofence eller Rfid-brikker. Slik fanger vi opp tidskritiske oppgaver, og kan dokumentere at jobben faktisk er gjort med tilstedeværelse på stedet.
Responsivt renhold
Som flere andre aktører i bransjen har vi en egen avdeling for temporært renhold som tar av seg alt av ad hoc-arbeid og innkommende henvendelser som må utføres raskt.
Avdelingen har en dedikert leder og er faglig dyktig, personell med bred erfaring i renholdsbransjen, og med riktig kompetanse på ulike gulv og flater.
Avdelingen tar seg av alt du ønsker av renhold som ikke inngår i din faste renholdsavtale. Det kan være rens og rengjøring av tekstile møbler og tepper, slik type arbeid gjøres ofte på kveld eller helg.
Avdelingen gjør at vi raskt kan stille på andre typer oppdrag og levere et responsivt renhold til din bedrift.
God oppfølging
Hos oss får du som kunde samme oppfølging og kommunikasjon enten din bedrift er stor eller liten.
God dialog og tett oppfølging mellom deg og din kontaktperson gir et godt samarbeid, og en god kundereise.
Tett oppfølging gjør at vi raskt fanger opp problemer eller kan gjøre endringer i renholdsleveransen. Vi omstiller oss raskt, og er en fremoverlent samarbeidspartner på renholdstjenester.
Best på miljø og kvalitet
Anker Renhold skal være best på miljø og kvalitet.
Våre sertifiseringer og medlemskap speiler bedriftens
mål om en seriøs og kontrollert drift.