Vi er på plass og leverer som normalt

For å sikre våres ansatte og kunders sikkerhet i en svært krevende periode, har vi valgt å splitte opp bemanningen på kontoret vårt.

For å sikre våres ansatte og kunders sikkerhet i en svært krevende periode, har vi valgt å splitte opp bemanningen på kontoret vårt.

Noen er tilstede på kontoret, mens andre har hjemmekontor og noen er ute i felt. Slik skal vi forsøke å unngå at alle må være borte samtidig i den krevende situasjonen vi alle står midt oppi.

Derfor ønsker vi kommunikasjon via telefon, mail og sms.
Ved å kontakte vårt sentralbord på telefon 23 14 16 80 vil din henvendelse bli besvart raskest.

Leverer som normalt, men ber om forståelse


Kundebesøk er i utgangspunktet satt på vent, men vi vil prioritere å være tilstede ute i felt for våre ansatte slik at leveransen av renhold skal gå som normalt.

Vi ber om forståelse for at vi dessverre ikke håndhilser og ønsker å holde god avstand for å unngå smitte.

Vi har hatt et vanvittig trykk siden 12.mars. Våre ansatte har gjort en fabelaktig jobb. Anker Renhold er stolt av å ha unngått permitteringer i en svært krevende tid. Telefonen har ikke stått stille og vi snur oss rundt for å levere det vi kan av tjenester, ønsker og endringer.

Sammen skal vi klare dette.

Husk: Vask hendene. Grundig. Lenge.

– Anker Renhold

Mer fra våre fageksperter

Se alle artikler

5 tips til valg av renholdsbyrå

Å finne et pålitelig renholdsbyrå for kontorvask og daglig renhold…

Fordelene med en fast avtale for renhold

En fast avtale for daglig renhold er en smart investering…

Hvorfor er teppe- og møbelrens viktig for inneklimaet på arbeidsplassen?

I løpet av arbeidslivet tilbringer vi mye tid på arbeidsplassen,…

Slik kan godt renhold på arbeidsplassen redusere sykefraværet

Høyt sykefravær er en utfordring for mange bedrifter, men visste…