Anker Renhold velger M_SOLUTION

Kvalitetssikring i alle ledd. Løsningen ble systemet som dekker alle aspektene ved leveransen. Servicemedarbeider, kundekontakt og leder kommuniserer og rapporterer direkte i felt. 

Vi velger M_Solution: Anker Renhold har den siste tiden jobbet hardt for å digitalisere driften og møte behovene våre ansatte og kunder trenger i en hektisk hverdag. Sommeren 2017 ble et vendepunkt, og vi startet arbeidet med å rulle ut løsningen for våre driftsledere.

Digital kvalitetskontroll av renholdet

Fra systemet administrerer vi våre kundeavtaler, prosjekter, ordre og oppdrag. Slik får vi fullstendig oversikt over ressursbehov og bemanning i bedriften. Vi har nå startet å utføre kvalitetskontroller ute hos våre kunder direkte i systemet.

Det neste året vil vi fortsette å rulle ut funksjoner til våre servicemedarbeidere ute i felten og kunder slik at leveransen kvalitetssikres i alle ledd.

Les mer om vårt digitale system M_Solution.

Mer fra våre fageksperter

Se alle artikler

Hvorfor er teppe- og møbelrens viktig for inneklimaet på arbeidsplassen?

I løpet av arbeidslivet tilbringer vi mye tid på arbeidsplassen,…

Slik kan godt renhold på arbeidsplassen redusere sykefraværet

Høyt sykefravær er en utfordring for mange bedrifter, men visste…

Støvmåling er en viktig del av byggrenholdet

Måling og fjerning av støv er en viktig del av…

Tid for vårrengjøring og utvendig vask av bygget

Vinteren etterlater seg mye forurensning, smuss og saltrester på både…