Lurer du på hvordan du bestiller renhold hos oss? Det skal være enkelt å få det rent.
Vi gir deg derfor innsikt i hvordan prosessen vår fungerer!
Slik bestiller du renhold:
- Behovskartlegging
Du tar kontakt med oss, eller vi kontakter deg, og sammen finner vi ut av hva deres behov for renhold er. Her kartlegger vi hvilke tjenester dere trenger, hva som er av interesse, og om dere vil at vi kommer på en gratis befaring. - Befaring
Vi kommer på besøk, og befarer lokasjonen/arealet som skal rengjøres. Her vil vi prate om hvilke oppgaver dere ønsker utført og kartlegge behov som riktig maskin(er), antall oppstartspakker og faktiske forhold på stedet for et riktig renholdskonsept for din bedrift. Etter at vi har vært på befaring, vil vi beregne en pris, og komme med et tilbud.
Vi gjennomfører alltid en befaring av lokasjonene i god tid før oppstart. Slik at driftsleder, eventuelt teamleder og allerede ansatte servicemedarbeidere blir kjent med sine områder.
- Tilbud og signering
Vi utarbeider en detaljert renholdsplan, som tar for seg rom, frekvens og kvalitet etter kravspesifikasjon og kontrakt. Dette blir så sendt til driftsleder, teamleder og servicemedarbeidere hos gjeldende oppdragsgiver i god tid før oppstart.
- Oppstart
En godt gjennomført oppstart gjenspeiler ofte resten av leveransen. Vi har derfor godt innarbeidede prosedyrer for kontraktsinngåelse med nye kunder, planlegging og oppstart. Dette er for å se til at oppstart går så smidig som mulig for alle parter, og for å sikre at leveransen blir levert etter avtale.
Videre skal informasjon om sikkerhetsutstyr, koder til låssystemer og navn på ansvarlig kontaktperson hos oppdragsgiver gis til de ansatte på oppdraget. Denne OBS-listen distribueres elektronisk gjennom vårt digitale arbeidsverktøy, og er tilgjengelig kun for medarbeidere som har en oppgave eller et oppdrag på stedet. Slik sikrer vi at informasjonen blir hos den som skal ha det. Det signeres for eventuelle nøkler og adgangskort.