For å sikre våres ansatte og kunders sikkerhet i en svært krevende periode, har vi valgt å splitte opp bemanningen på kontoret vårt.
For å sikre våres ansatte og kunders sikkerhet i en svært krevende periode, har vi valgt å splitte opp bemanningen på kontoret vårt.
Noen er tilstede på kontoret, mens andre har hjemmekontor og noen er ute i felt. Slik skal vi forsøke å unngå at alle må være borte samtidig i den krevende situasjonen vi alle står midt oppi.
Derfor ønsker vi kommunikasjon via telefon, mail og sms.
Ved å kontakte vårt sentralbord på telefon 23 14 16 80 vil din henvendelse bli besvart raskest.
Leverer som normalt, men ber om forståelse
Kundebesøk er i utgangspunktet satt på vent, men vi vil prioritere å være tilstede ute i felt for våre ansatte slik at leveransen av renhold skal gå som normalt.
Vi ber om forståelse for at vi dessverre ikke håndhilser og ønsker å holde god avstand for å unngå smitte.
Vi har hatt et vanvittig trykk siden 12.mars. Våre ansatte har gjort en fabelaktig jobb. Anker Renhold er stolt av å ha unngått permitteringer i en svært krevende tid. Telefonen har ikke stått stille og vi snur oss rundt for å levere det vi kan av tjenester, ønsker og endringer.
Sammen skal vi klare dette.
Husk: Vask hendene. Grundig. Lenge.
– Anker Renhold