Vi er på plass og leverer som normalt

For å sikre våres ansatte og kunders sikkerhet i en svært krevende periode, har vi valgt å splitte opp bemanningen på kontoret vårt.

For å sikre våres ansatte og kunders sikkerhet i en svært krevende periode, har vi valgt å splitte opp bemanningen på kontoret vårt.

Noen er tilstede på kontoret, mens andre har hjemmekontor og noen er ute i felt. Slik skal vi forsøke å unngå at alle må være borte samtidig i den krevende situasjonen vi alle står midt oppi.

Derfor ønsker vi kommunikasjon via telefon, mail og sms.
Ved å kontakte vårt sentralbord på telefon 23 14 16 80 vil din henvendelse bli besvart raskest.

Leverer som normalt, men ber om forståelse


Kundebesøk er i utgangspunktet satt på vent, men vi vil prioritere å være tilstede ute i felt for våre ansatte slik at leveransen av renhold skal gå som normalt.

Vi ber om forståelse for at vi dessverre ikke håndhilser og ønsker å holde god avstand for å unngå smitte.

Vi har hatt et vanvittig trykk siden 12.mars. Våre ansatte har gjort en fabelaktig jobb. Anker Renhold er stolt av å ha unngått permitteringer i en svært krevende tid. Telefonen har ikke stått stille og vi snur oss rundt for å levere det vi kan av tjenester, ønsker og endringer.

Sammen skal vi klare dette.

Husk: Vask hendene. Grundig. Lenge.

– Anker Renhold

Mer fra våre fageksperter

Se alle artikler

Hvorfor er teppe- og møbelrens viktig for inneklimaet på arbeidsplassen?

I løpet av arbeidslivet tilbringer vi mye tid på arbeidsplassen,…

Slik kan godt renhold på arbeidsplassen redusere sykefraværet

Høyt sykefravær er en utfordring for mange bedrifter, men visste…

Støvmåling er en viktig del av byggrenholdet

Måling og fjerning av støv er en viktig del av…

Tid for vårrengjøring og utvendig vask av bygget

Vinteren etterlater seg mye forurensning, smuss og saltrester på både…